مهم ترین اصل در فروشگاه اینترنتی پریزانس ، رضایت تمام و کمال مشتری از خرید است . در همین راستا ، شرایطی جهت تعویض کالا در نظر گرفته شده است که به شرح ذیل می باشد :
- مشتریانی که سفارش آن ها با پیک ارسال می شود ، 10 دقیقه مهلت تست محصول را دارند و با پرو کردن می توانند از انتخاب صحیح سایز اطمینان حاصل نمایند . بنابراین امکان تعویض کالا در این نوع ارسال وجود ندارد .
- مشتریانی که سفارش آن ها توسط پست ارسال گردیده است ، تا 48 ساعت پس از تحویل گرفتن کالا مهلت پرو و هماهنگی جهت تعویض را دارند .
- توجه : جهت تعویض محصول لازم است درخواست خود را از طریق واتساپ به شماره 09190949264 ارسال فرمایید . پس از بررسی کارشناسان فروش با شما تماس گرفته شده و هماهنگی جهت ارسال کالا انجام خواهد شد. لازم به ذکر است هزینه رفت و برگشت کالا بر عهده مشتری می باشد .
قبل از ارسال کالا جهت تعویض به موارد ذیل توجه فرمایید :
- محصول می بایست در بسته بندی اصلی ارسال گردد .
- در صورت جدا شدن اتیکت محصول ، امکان تعویض وجود ندارد .
- لازم است محصول فاقد هرگونه زدگی ، پارگی ، بوی عطر و ادکلن ، کثیفی و هرگونه علائم و نشانه های مورد استفاده قرار گرفتن باشد.
- پس از اتمام مهلت 48 ساعته ، سفارش تأیید نهایی شده و دیگر امکان تعویض وجود ندارد .
- کالا های بهداشتی نظیر : لباس زیر ، لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین مواد غذایی به دلیل رعایت اصول بهداشتی امکان تعویض ندارند .